Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2007 12:24 - един дневник наистина помага на човек да бъде себе си
Автор: bulgar4e Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1008 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 08.04.2007 13:45


Интересен начин да започна дневника си - като обяснявам защо съм спрял да си водя дневник :) Спрях да си водя дневника, малко след като станах студент. Това се оказа много голяма грешка  - за тези 8 години в които следвах, аз затъпях толкова много, че имам чувството че още години ще са нужни, за да се възстановя. Освен следването, за моето голямо затъпяване помогна много и говоренето по icq. Придобих този вреден навик в народната библиотека, където работих като програмист на паскал.Там работата ми се изразяваше в това, да ми дадат задачка, да я напраея за 15 минути и после да чакам 3 дена да я видят, така че имах доста време за icq. Явно то е заменило навика ми да си пиша дневник.

След няколко години положението стана още по-зле.След един голям провал в личен план, взех ужасно глупавото решение да се регистрирам в Елмаз. Това е място, където ако си мъж, трябва да пишеш на 60 жени, ако искаш да намериш една, с която да можеш да водиш смислен разговор.А ако си жена, просто трябва да изтриеш профила си, или да станеш хомосексуална, или направо да се самоубиеш. Направих този експериемнт, да се регистрирам и като жена. Оттук дойде единствената полза от Елмаза - видях, че мъжете са по-големи кучки от жените и започнах да разбирам, защо много жени са толкова проклети - ами защото то няма свестни мъже. Та добре че не съм жена, щото ненам как щях да си намеря мъж :)

Та в Елмаза вече затъпях съвсем тотално. Положението излизаше от контрол, когато намерих хубав бъг в Елмаза, за който няма да казвам по обясними причини, но който ми помогна да имам много по-голям избор и така намерих свестни хора там. Дълго време имах само едни гаджета, но вече не съм толкова самотен :))))) Не бе, шегувам се. Аз съм наивно и романтично българче и търсих нови запознанства, с цел нови запознанства, а не разни сексове. Та намерих няколко наистина много готини жени, на които гледам като на приятели.Те ми помогнаха да започна да се завръщам към себе си - вече не ми се налагаше да водя глупави разговори, само за да се получат някакви разговори - сега имах приятели с които наистина да можем да говорим за неща, които ни вълнуват. И ми просветна, че един дневник наистина помага на човек да бъде себе си, защото остава на съме със собствените си мисли.Ето защо сега - след 11 години - отново започвам да си водя дневник.


Тагове:   човек,   наистина,   дневник,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. isis - :)
08.04.2007 13:08
Aз също от време навреме започвам и спирам с дневниците. Обикновено се сещам за дневника, когато имам нужда от някакво преосмисляне. Блогът е добър компромис между нуждата да пишеш и да общуваш с други хора.
цитирай
2. bulgar4e - :)
08.04.2007 13:40
мда. аз всеки ден имам нужда от това - не точно от преосмисляне, по-скоро от поне 20-30 минути, в които да бъда сам със себе си. Или време в което да не мисля за нищо - нещо като медитация.Но тогава мислите просто минават, а ако си водя дневник - тогава записвам част от тях.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bulgar4e
Категория: Лични дневници
Прочетен: 76539
Постинги: 33
Коментари: 97
Гласове: 110
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031