Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2007 12:14 - Гълъбите - канибали на възмездието
Автор: bulgar4e Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1876 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 22.07.2007 12:18


Тази история започна когато прочетох неправилно от една книга на Тери Пратчет  "гълъбите-канибали". След няколко години като препрочетох Малки Богове видях, че било "гъбите-канибали". Но докато мислех, че е гълъбите-канибали, а и един зимен ден в който видях как няколко гълъба се биеха за парче салам, без изобщо да им пука от минаващите хора, това ме вдъхнови да измисля една теория:) Използвах я в субтитрите на Властелинът на пубертетите:

- Не се плаша ни от смърт, ни от живот!
- А от какво се плашиш, милейди?
- От гълъби! Пред хората те се правят не невинни и че не могат да говорят, но един ден ще завладеят света. Снощи сънувах един сън - 5 гълъба дойдоха и направо ми разказаха играта.
- Щото си задръстена.

Горе-долу такива бяха субтитрите.И на доста хора разправях, че гълъбите са адски машини нечовешки :) Че подготвят инвазия:)

Е , днес прочетох моята теория в Космически спусък 2 на Робърт Уилсън. Той пише почти същото, книгата му е от 2000 година, т.е. преди мен се е сетил:) Но когато на мен ми дойде тази идея, не бях чувал още за Робърт Уилсън. Явно е достатъчно само малко да се позагледаш в света и откриваш много интересни неща :) А ето той какво е написал за гълъбите:

Понякога подозирам, че гълъбите изобщо не са птици. Птиците като видят да се задава кола, се стрелват като стрели, а гълъбите само небрежно правят няколко крачки в последния момент. Кълна се , че те могат да изчисляват с каква скорост се приближава колата.Може-би са извънземни нашественици, които ни наблюдават и разучават слабите ни места.

От друга страна, когато има воина, няма гълъби - за това ги наричат символи на мира. Може-би като има война, те са заети с нещо и за това ги няма никакви:)


Тагове:   канибали,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stix - :)
09.03.2010 13:26
Интересни мисли има в този блог.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bulgar4e
Категория: Лични дневници
Прочетен: 76697
Постинги: 33
Коментари: 97
Гласове: 110
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930